torsdag 5. februar 2009

SPSS 16 du liksom

Av en eller annen merkelig grunn vil ikke min pc godta lisensen til SPSS 16. Eller motsatt, SPSS 16 vil ikke godt min pc. Nå har jeg holdt på i lengre tid og prøvd å fikse det, men neida... Først har dataansvarlig jobbet litt, og sjekket ut det meste. Han endte med å sende en mail til support hos SPSS... Det kom svar, og jeg har pliktoppfyllende gjort som fortalt hele veien. Men intet skjer, hver gang kommer samme meldinga opp igjen. Stakkars SPSS, det er jo ikke mye de heller kan gjøre til slutt. Men det skal de ha, de har skjønt at det haster. Og det virker faktisk å ringe inn og si at min mail haster, da får jeg svar ganske kjapt! Men jeg er jo like langt... Og på tirsdag skal jeg ha en presentasjon av spørreundersøkelsen, en ganske omfattende en... Men noen analyse i SPSS 16 får jeg ikke gjort. Takk og lov for at det finnes flere datamaskiner i området med SPSS på, vel og merke versjon 13, men det duger... Så blir det presentasjon likevel da. Nå står det i grunn kun på mine SPSS-kunnskaper, derfor blir det få regresjoner i presentasjonen :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar